Development & Integrations technology

Är du Implemas nya integrationskonsult?

Som integrationskonsult hos Implema är du en nyckelspelare som skapar smarta integrationslösningar hos våra kunder och hjälper dem att utforma digitala strategier. Troligen är du en social och initiativrik teknikälskare, som gärna bollar idéer med dina kollegor.

Implema är Sveriges ledande leverantör av affärssystemlösningar baserade på SAP och Microsoft Dynamics 365. Som nyfiken på ny teknik så uppskattar du nog att arbeta med tekniska lösningar som ligger i absolut framkant och ofta är molnbaserade. Vi är ofta ansvariga för att utveckla välkända svenska och globala företag, och säkerställa att de tar rätt steg på sin digitaliseringsresa. Du bidrar till den resan genom att jobba nära kunderna och få saker att hända genom engagemang, driv och expertis inom integration och affärssystem.

Eftersom vi vill finnas nära våra kunder så har Implema kontor på 11 orter i Sverige. Du kan ofta vara flexibel med var du jobbar och förhoppningsvis hittar du något kontor nära din hemort. På Implema tycker vi att det är viktigt att ha kul på jobbet och utvecklas. Därför åker hela företaget regelbundet på resor tillsammans – för att prata framtid och utbyta idéer under avspända former. Förra året var vi i Lissabon. Nästa gång ser vi fram emot att lära känna vår nya integrationskonsult på resan.

För den här tjänsten söker vi främst en person som har viss erfarenhet av integrationsarbete. Erfarenhet av att integrera PIM-system, CRM, 3PL-lösningar, EDI och webshoppar är meriterande. Men viktigast är att du är en driven, engagerad och inspirerande lagspelare som också är modig och månar om kvaliteten i dina leveranser. I så fall är du bara ett möte bort från ditt nästa steg i din utveckling.

Startdatum: Vi söker löpande.

Ansök med personligt brev och CV eller med länk till din LinkedIn-profil till oona.pipping@implema.se.


Oona Pipping, HR Business Partner

Bli en del av oss!

Kanske har vi ditt nästa drömjobb? Vi har växande behov av kvalificerade medarbetare.

Qo0aniwuh0jpcrv4goi1